- Obrazovna i naučna delatnost
- Organizaciona i upravljačka struktura
- Zakon o visokom obrazovanju i propisi Fakulteta
- Istorija Fakulteta
- Zbirka velikana srpske hemije
- Repozitorijum Hemijskog fakulteta - Cherry
- Biblioteka
- Izdavačka delatnost HF
- Javne nabavke
- Kontakt informacije (uprava) i kako doći do nas
- Naučnoistraživački rad
Šifra predmeta: 661P1 |
Naziv predmeta: Informaciono-komunikacione tehnologije |
---|---|
Školska godina: |
2019/2020. |
Uslovi pohađanja: |
Nema uslova |
ESPB: |
7 |
Vrsta studija: |
integrisane osnovne i master akademske studije |
Studijski program: |
Nastava hemije: 5. godina, zimski semestar, izborni (E5BP1), naučno-stručni predmet |
Nastavnik: |
dr Biljana I. Tomašević |
Saradnici: |
— |
Fond časova: |
Nedeljno: jedan čas predavanja + pet časova teorijskih vežbi (1+5+0) |
Ciljevi: |
Cilj predmeta je da se studenti osposobe da primene informaciono-komunikacione tehnologije za realizovanje nastave hemije. |
Ishod: |
Studenti će biti osposobljeni da:
|
Oblici nastave: |
Predavanja i teorijske vežbe, seminarski radovi. |
Vannastavne aktivnosti: |
— |
Literatura: |
Osnovna literatura:
Pomoćna literatura:
|
Dodatni materijal: |
— |
Nastavne obaveze i način ocenjivanja |
|
Predavanja: |
10 poena (1 čas nedeljno) Program rada: Informaciono-komunikacione tehnologije (IKT) - značaj i primena u obrazovanju, sticanju i razvoju učeničkih digitalnih kompetencija, kompetencija za profesiju nastavnika i kompetencija za celoživotno učenje. Internet resursi kao podrška stalnom stručnom usavršavanju nastavnika hemije, stručna i naučna relevantna periodika. Različiti načini primene obrazovnih tehnologija u nastavi hemije (CAI, CAL, CBT, e- learning, LMS). Primena teorija učenja u pripremi materijala za učenje podržano informaciono-komunikacionim tehnologijama. Primena programskih paketa za realizaciju različitih oblika i metoda nastave/učenja. Prikupljanje i obrada rezultata formativne i sumativne provere znanja, stavova i mišljenja učenika u akcionim istraživanjima primenom IKT. Multimedijalni pristup za realizaciju problemskog učenja i učenja putem otkrića. |
Teorijske vežbe: |
20 poena (5 časova nedeljno) Program rada:
|
Seminarski radovi: |
30 poena |
Praktični ispit: |
40 poena |