- Образовна и научна делатност
- Организациона и управљачка структура
- Закон о високом образовању и прописи Факултета
- Историја Факултета
- Збирка великана српске хемије
- Репозиторијум Хемијског факултета - Cherry
- Библиотека
- Издавачка делатност ХФ
- Јавне набавке
- Контакт информације (управа) и како доћи до нас
- Научноистраживачки рад
Шифра предмета: 661P1 |
Назив предмета: Информационо-комуникационе технологије |
---|---|
Школска година: |
2019/2020. |
Услови похађања: |
Нема услова. |
ЕСПБ: |
7 |
Врста студија: |
интегрисане основне и мастер академске студије |
Студијски програм: |
Настава хемије: 5. година, зимски семестар, изборни (E5BP1), научно-стручни предмет |
Наставник: |
др Биљана И. Томашевић |
Сарадници: |
— |
Фонд часова: |
Недељно: један час предавања + пет часова теоријских вежби (1+5+0) |
Циљеви: |
Циљ предмета је да се студенти оспособе да примене информационо-комуникационе технологије за реализовање наставе хемије. |
Исход: |
Студенти ће бити оспособљени да:
|
Облици наставе: |
Предавања и теоријске вежбе, семинарски радови. |
Ваннаставне активности: |
— |
Литература: |
Основна литература:
Помоћна литература:
|
Додатни материјал: |
— |
Наставне обавезе и начин оцењивања |
|
Предавања: |
10 поена (1 час недељно) Програм рада: Информационо-комуникационе технологије (ИКТ) - значај и примена у образовању, стицању и развоју ученичких дигиталних компетенција, компетенција за професију наставника и компетенција за целоживотно учење. Интернет ресурси као подршка сталном стручном усавршавању наставника хемије, стручна и научна релевантна периодика. Различити начини примене образовних технологија у настави хемије (CAI, CAL, CBT, е- learning, LMS). Примена теорија учења у припреми материјала за учење подржано информационо-комуникационим технологијама. Примена програмских пакета за реализацију различитих облика и метода наставе/учења. Прикупљање и обрада резултата формативне и сумативне провере знања, ставова и мишљења ученика у акционим истраживањима применом ИКТ. Мултимедијални приступ за реализацију проблемског учења и учења путем открића. |
Теоријске вежбе: |
20 поена (5 часова недељно) Програм рада:
|
Семинарски радови: |
30 поена |
Практични испит: |
40 поена |