- Obrazovna i naučna delatnost
- Organizaciona i upravljačka struktura
- Zakon o visokom obrazovanju i propisi Fakulteta
- Istorija Fakulteta
- Zbirka velikana srpske hemije
- Repozitorijum Hemijskog fakulteta - Cherry
- Biblioteka
- Izdavačka delatnost HF
- Javne nabavke
- Kontakt informacije (uprava) i kako doći do nas
- Naučnoistraživački rad
Šifra predmeta: 654P1 |
Naziv predmeta: Metodika nastave hemije 2 |
---|---|
Školska godina: |
2022/2023. |
Uslovi pohađanja: |
Nema uslova |
ESPB: |
9 |
Vrsta studija: |
integrisane osnovne i master akademske studije |
Studijski program: |
Nastava hemije: 5. godina, letnji semestar, obavezni, stručno-aplikativni predmet |
Nastavnik: |
dr Dragica D. Trivić |
Saradnik: |
Lidija R. Ralević, master profesor hemije |
Fond časova: |
Nedeljno: četiri časa predavanja + četiri časa teorijskih vežbi (4+4+0) |
Ciljevi: |
Studenti planiraju načine i zadatke za praćenje napredovanja učenika i vrednovanje njihovih postignuća prema ciljevima nastave/učenja hemije u nastavnim programima i obrazovnim standardima. |
Ishod: |
Studenti planiraju načine i zadatke za formativno proveravanje napredovanja učenika tokom procesa nastave i učenja hemije, i za sumativno proveravanje i vrednovanje postignuća učenika. |
Oblici nastave: |
Predavanja, radionice i teorijske vežbe. |
Vannastavne aktivnosti: |
Pretraživanje različitih izvora radi prikupljanja podataka potrebnih za razmatranje tema na časovima nastave i vežbi. Priprema scenarija za časove koje kandidat izvodi u školi (30 poena za ocenu se dodeljuje na osnovu realizovanih časova u školi). |
Literatura: |
|
Dodatni materijal: |
— |
Nastavne obaveze i način ocenjivanja |
|
Predavanja: |
10 poena (4 časa nedeljno) Program rada: Praćenje i procenjivanje učeničkih postignuća. Formativno proveravanje. Sumativno proveravanje. Karakteristike različitih načina proveravanja učeničkih postignuća (prema vremenu i načinu izvođenja), prednosti i ograničenja. Test, vrste testova i tipovi zadataka u testu. Kontrola kvaliteta zadataka. Praktično proveravanje znanja. Merne karakteristike testa. Statistička obrada rezultata. Novi načini za praćenje i proveravanje učeničkih postignuća. Ocenjivanje. Anketa. Metodologija pedagoškog istraživanja (osnove). Kvantitativna istraživanja. Kvalitativna istraživanja. Akciona istraživanja. |
Teorijske vežbe: |
10 poena (4 časa nedeljno) Program rada:
|
Praksa: |
30 poena |
Usmeni ispit: |
50 poena |