- Образовна и научна делатност
- Организациона и управљачка структура
- Закон о високом образовању и прописи Факултета
- Историја Факултета
- Збирка великана српске хемије
- Репозиторијум Хемијског факултета - Cherry
- Библиотека
- Издавачка делатност ХФ
- Јавне набавке
- Контакт информације (управа) и како доћи до нас
- Научноистраживачки рад
Шифра предмета: 654P1 |
Назив предмета: Методика наставе хемије 2 |
---|---|
Школска година: |
2022/2023. |
Услови похађања: |
Нема услова. |
ЕСПБ: |
9 |
Врста студија: |
интегрисане основне и мастер академске студије |
Студијски програм: |
Настава хемије: 5. година, летњи семестар, обавезни, стручно-апликативни предмет |
Наставник: |
др Драгица Д. Тривић |
Сарадник: |
Лидија Р. Ралевић, мастер професор хемије |
Фонд часова: |
Недељно: четири часа предавања + четири часа теоријских вежби (4+4+0) |
Циљеви: |
Студенти планирају начине и задатке за праћење напредовања ученика и вредновање њихових постигнућа према циљевима наставе/учења хемије у наставним програмима и образовним стандардима. |
Исход: |
Студенти планирају начине и задатке за формативно проверавање напредовања ученика током процеса наставе и учења хемије, и за сумативно проверавање и вредновање постигнућа ученика. |
Облици наставе: |
Предавања, радионице и теоријске вежбе. |
Ваннаставне активности: |
Претраживање различитих извора ради прикупљања података потребних за разматрање тема на часовима наставе и вежби. Припрема сценарија за часове које кандидат изводи у школи (30 поена за оцену се додељује на основу реализованих часова у школи). |
Литература: |
|
Додатни материјал: |
— |
Наставне обавезе и начин оцењивања |
|
Предавања: |
10 поена (4 часа недељно) Програм рада: Праћење и процењивање ученичких постигнућа. Формативно проверавање. Сумативно проверавање. Карактеристике различитих начина проверавања ученичких постигнућа (према времену и начину извођења), предности и ограничења. Тест, врсте тестова и типови задатака у тесту. Контрола квалитета задатака. Практично проверавање знања. Мерне карактеристике теста. Статистичка обрада резултата. Нови начини за праћење и проверавање ученичких постигнућа. Оцењивање. Анкета. Методологија педагошког истраживања (основе). Квантитативна истраживања. Квалитативна истраживања. Акциона истраживања. |
Теоријске вежбе: |
10 поена (4 часа недељно) Програм рада:
|
Пракса: |
30 поена |
Усмени испит: |
50 поена |