- Obrazovna i naučna delatnost
- Organizaciona i upravljačka struktura
- Zakon o visokom obrazovanju i propisi Fakulteta
- Istorija Fakulteta
- Zbirka velikana srpske hemije
- Repozitorijum Hemijskog fakulteta - Cherry
- Biblioteka
- Izdavačka delatnost HF
- Javne nabavke
- Kontakt informacije (uprava) i kako doći do nas
- Naučnoistraživački rad
Inovacioni centar, Studentski trg 12-16, Beograd
Katedra za nastavu hemije
Telefon: 011-3336698
Telefon (lokalni): 698
Kabinet: 515
E-mail: puticakatarina@gmail.com
Lični podaci
Rođena u Šapcu 1984. godine. Govori engleski, italijanski i francuski jezik.
Obrazovanje i usavršavanja
2003-2007: Osnovne studije - Hemijske nauke / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)
2010-2011: Master akademske studije - Hemijske nauke / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)
2011-2017: Doktorat - Hemijske nauke / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)
Kretanje u službi
2011-2014: Istraživač-pripravnik / Inovacioni centar Hemijskog fakulteta u Beogradu, d.o.o.
2015: Istraživač-saradnik / Inovacioni centar Hemijskog fakulteta u Beogradu, d.o.o.
2019: Naučni saradnik / Inovacioni centar Hemijskog fakulteta u Beogradu, d.o.o.
Oblasti naučnog interesovanja
Nastava hemije-podsticanje razvoja učeničke naučne pismenosti kroz primenu inovativnih pristupa nastavi hemije, kao i razvoj novih dijagnostičkih instrumenata za proveru učeničkog konceptualnog razumevanja gradiva hemije i detekciju miskoncepcija
Nagrade i priznanja
2008: Đorđe Stefanović
Nagrada za najboljeg studenta generacije na katedri za Biohemiju
Ostale aktivnosti
Član Srpskog hemijskog društva od 2008. - Nastavna sekcija.
Učešće u naučnoistraživačkim projektima
Završeni projekti:
- 2011: Teorija i praksa nauke u društvu: multidisciplinarne, obrazovne i međugeneracijske perspektive – 179048
vrsta projekta: domaći fundamentalni
projekat finansira: Ministarstvo za nauku i tehnološki razvoj Republike Srbije (Beograd)
Brojevi za identifikaciju autora
- ORCID: 0000-0002-5609-2368
- ResearcherID: R-6324-2016
- Scopus: 57193450268
- Repozitorijum Hemijskog fakulteta Cherry
Izabrane reference
Putica, K. B. (2022). Development and Validation of a Four-Tier Test for the Assessment of Secondary School Students’ Conceptual Understanding of Amino Acids, Proteins, and Enzymes. Research in Science Education, https://doi.org/10.1007/s11165-022-10075-5Putica. K. (2022). Development of conceptual understanding of physical and chemical changes at the macroscopic, submicroscopic and symbolic level: a cross-age study. Croatian Journal of Education, 24(1), 161-188. https://doi.org/10.15516/cje.v24i1.4115
Putica, K. B. & Ralević, L. R. (2022). Unapređivanje hemijske pismenosti učenika osnovnih škola kroz kontekstualni pristup obradi nastavne jedinice Alkani. Inovacije u nastavi, 35(1), 91-100. https://doi.org/10.5937/inovacije2201091P
Katarina Putica, Dragica D. Trivic, Cognitive apprenticeship as a vehicle for enhancing the understanding and functionalization of organic chemistry knowledge, Chemistry Education Research and Practice, 17 (2016), 172-196.
Katarina B. Putica, Dragica D. Trivić, Improving high-school students’ conceptual understanding and functionalization of knowledge about digestion through the application of the interdisciplinary teaching approach, Journal of Baltic Science Education, 16 (2017), 123-139.