[dr Katarina B. Putica]

Иновациони центар, Студентски трг 12-16, Београд
Катедра за наставу хемије

Телефон:   011-3336698

Телефон (локални):   698

Кабинет:   515

E-mail:   puticakatarina@gmail.com

Лични подаци

Рођена у Шапцу 1984. године. Говори енглески, италијански и француски језик.

Образовање и усавршавања

2003-2007: Основне студије - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2010-2011: Мастер академске студије - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2011-2017: Докторат - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

Кретање у служби

2011-2014: Истраживач-приправник / Иновациони центар Хемијског факултета у Београду, д.о.о.

2015: Истраживач-сарадник / Иновациони центар Хемијског факултета у Београду, д.о.о.

2019: Научни сарадник / Иновациони центар Хемијског факултета у Београду, д.о.о.

Области научног интересовања

Настава хемије-подстицање развоја ученичке научне писмености кроз примену иновативних приступа настави хемије, као и развој нових дијагностичких инструмената за проверу ученичког концептуалног разумевања градива хемије и детекцију мисконцепција

Награде и признања

2008: Ђорђе Стефановић
Награда за најбољег студента генерације на катедри за Биохемију

Остале активности

Члан Српског хемијског друштва од 2008. - Nastavna sekcija.

Учешће у научноистраживачким пројектима

Завршени пројекти:

  • 2011: Теорија и пракса науке у друштву: мултидисциплинарне, образовне и међугенерацијске перспективе – 179048
    врста пројекта:   домаћи фундаментални
    пројекат финансира:   Министарство за науку и технолошки развој Републике Србије (Београд)

Бројеви за идентификацију аутора

Изабране референце

Putica, K. B. (2022). Development and Validation of a Four-Tier Test for the Assessment of Secondary School Students’ Conceptual Understanding of Amino Acids, Proteins, and Enzymes. Research in Science Education, https://doi.org/10.1007/s11165-022-10075-5

 

Putica. K. (2022). Development of conceptual understanding of physical and chemical changes at the macroscopic, submicroscopic and symbolic level: a cross-age study. Croatian Journal of Education, 24(1), 161-188. https://doi.org/10.15516/cje.v24i1.4115

 

Путица, К. Б. & Ралевић, Л. Р. (2022). Унапређивање хемијске писмености ученика основних школа кроз контекстуални приступ обради наставне јединице Алкани. Иновације у настави, 35(1), 91-100. https://doi.org/10.5937/inovacije2201091P

 

Katarina Putica, Dragica D. Trivic, Cognitive apprenticeship as a vehicle for enhancing the understanding and functionalization of organic chemistry knowledge, Chemistry Education Research and Practice, 17 (2016), 172-196.

 

Katarina B. Putica, Dragica D. Trivić, Improving high-school students’ conceptual understanding and functionalization of knowledge about digestion through the application of the interdisciplinary teaching approach, Journal of Baltic Science Education, 16 (2017), 123-139.