- Образовна и научна делатност
- Организациона и управљачка структура
- Закон о високом образовању и прописи Факултета
- Историја Факултета
- Збирка великана српске хемије
- Репозиторијум Хемијског факултета - Cherry
- Библиотека
- Издавачка делатност ХФ
- Јавне набавке
- Контакт информације (управа) и како доћи до нас
- Научноистраживачки рад
Иновациони центар, Студентски трг 12-16, Београд
Катедра за наставу хемије
Телефон: 011-3336698
Телефон (локални): 698
Кабинет: 515
E-mail: puticakatarina@gmail.com
Лични подаци
Рођена у Шапцу 1984. године. Говори енглески, италијански и француски језик.
Образовање и усавршавања
2003-2007: Основне студије - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)
2010-2011: Мастер академске студије - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)
2011-2017: Докторат - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)
Кретање у служби
2011-2014: Истраживач-приправник / Иновациони центар Хемијског факултета у Београду, д.о.о.
2015: Истраживач-сарадник / Иновациони центар Хемијског факултета у Београду, д.о.о.
2019: Научни сарадник / Иновациони центар Хемијског факултета у Београду, д.о.о.
Области научног интересовања
Настава хемије-подстицање развоја ученичке научне писмености кроз примену иновативних приступа настави хемије, као и развој нових дијагностичких инструмената за проверу ученичког концептуалног разумевања градива хемије и детекцију мисконцепција
Награде и признања
2008: Ђорђе Стефановић
Награда за најбољег студента генерације на катедри за Биохемију
Остале активности
Члан Српског хемијског друштва од 2008. - Nastavna sekcija.
Учешће у научноистраживачким пројектима
Завршени пројекти:
- 2011: Теорија и пракса науке у друштву: мултидисциплинарне, образовне и међугенерацијске перспективе – 179048
врста пројекта: домаћи фундаментални
пројекат финансира: Министарство за науку и технолошки развој Републике Србије (Београд)
Бројеви за идентификацију аутора
- ORCID: 0000-0002-5609-2368
- ResearcherID: R-6324-2016
- Scopus: 57193450268
- Репозиторијум Хемијског факултета Cherry
Изабране референце
Putica, K. B. (2022). Development and Validation of a Four-Tier Test for the Assessment of Secondary School Students’ Conceptual Understanding of Amino Acids, Proteins, and Enzymes. Research in Science Education, https://doi.org/10.1007/s11165-022-10075-5Putica. K. (2022). Development of conceptual understanding of physical and chemical changes at the macroscopic, submicroscopic and symbolic level: a cross-age study. Croatian Journal of Education, 24(1), 161-188. https://doi.org/10.15516/cje.v24i1.4115
Путица, К. Б. & Ралевић, Л. Р. (2022). Унапређивање хемијске писмености ученика основних школа кроз контекстуални приступ обради наставне јединице Алкани. Иновације у настави, 35(1), 91-100. https://doi.org/10.5937/inovacije2201091P
Katarina Putica, Dragica D. Trivic, Cognitive apprenticeship as a vehicle for enhancing the understanding and functionalization of organic chemistry knowledge, Chemistry Education Research and Practice, 17 (2016), 172-196.
Katarina B. Putica, Dragica D. Trivić, Improving high-school students’ conceptual understanding and functionalization of knowledge about digestion through the application of the interdisciplinary teaching approach, Journal of Baltic Science Education, 16 (2017), 123-139.