[dr Biljana I. Tomasevic]

Хемијски факултет, Студентски трг 12-16, Београд
Катедра за наставу хемије

Телефон:   011-3336830

Телефон (локални):   830

Кабинет:   458

E-mail:   bsteljic@chem.bg.ac.rs

Лични подаци

Датум и место рођења: 29. 10. 1971, Пријепоље. Удата. Језици које користи: српски (матерњи) и енглески.

Образовање и усавршавања

1990-1995: Основне студије - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

1999-2002: Магистратура - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2015: Докторат - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

Кретање у служби

1996: Стручни сарадник приправник / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

1996-1997: Сарадник у настави / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

1998-2002: Асистент приправник / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2003-2014: Асистент / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2014-2016: Истраживач-сарадник / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2016-2021: Доцент / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2021: Научни сарадник / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2021: Доцент / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

Области научног интересовања

Настава хемије.

Остале активности

Члан Српског хемијског друштва од 1996.

Члан Комисије за упис на основне и интегрисане студије од 9. 6. 2016. до 13. 6. 2019.

Члан Комисије за самовредновање од 9. 11. 2017. до 8. 10. 2020.

Члан Комисије за признавање испита од 18. 1. 2018. до 14. 1. 2021.

Члан Комисије за упис на основне и интегрисане студије од 13. 6. 2019. до 12. 5. 2022.

Члан Тима за израду акционог плана за укључивање матуре у процедуре уписа студената од 10. 12. 2020.

Члан Комисије за признавање испита од 14. 1. 2021.

Члан Комисије за упис на основне и интегрисане студије од 12. 5. 2022.

Ангажман у настави

Учешће у научноистраживачким пројектима

Завршени пројекти:

  • 2011: Теорија и пракса науке у друштву: мултидисциплинарне, образовне и међугенерацијске перспективе – 179048
    врста пројекта:   домаћи фундаментални
    пројекат финансира:   Министарство за науку и технолошки развој Републике Србије (Београд)

Бројеви за идентификацију аутора

Изабране референце

Изабрани радови / Selected papers:

  1. B. Tomasevic, D. Trivic (2014). Creativity in teaching chemistry: how much support does the curriculum provide? Chemistry Education Research and Practice, 15, 2, 239-252.
  2. B. Tomasevic, D. Trivic (2014). Chemistry Curricular Knowledge of Secondary School Teachers, Journal of the Serbian Chemical Society, DOI: 10.2298/JSC1401002121T
  3. B. Tomašević, D. Trivić (2013). Stavovi nastavnika o nastavnim programima hemije, Pedagogija, 68, 4, 605-618.
  4. B. Tomaševic, D. Trivic (2012). Planning chemistry lesson and indicators of learning process of chemistry, Journal of Science Education, 13, 1, 32-34.
  5. B. Tomašević, D. Trivić, S. Bojović (2009). Kurikulum kao podrška istraživačkom pristupu u učenju hemije, Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, 41, 2, 477- 495.
  6. С. Бојовић, Д. Тривић, Б. Томашевић, Развој гимназијских програма хемије у Србији у 19. и 20. веку, Настава и васпитање, 4 (2008), 552-566
  7. B. Tomašević, D. Trivić, S. Bojović, Ciljevi obrazovanja u oblasti prirodnih nauka i hemije u srednjoj školi - I deo, Pedagogija, LXII 4 (2007) 644-656
  8. B. Tomašević, D. Trivić, S. Bojović, Ciljevi obrazovanja u oblasti prirodnih nauka i hemije u srednjoj školi – II deo, Pedagogija, LXIII 2 (2008) 261-273
  9. LJ. Mandić, J. Korolija, B. Steljić, O čemu treba voditi računa pri sastavljanju zadataka alternativnog i višestrukog izbora za proveru znanja iz hemije, Nastava i vaspitanje, 2000, 49(4), 597-605
  10. Lj. Mandic, J. Korolija, B. Steljic, D. Danilovic, V. Krsmanovic, "Secret concept" - The problem for knowledge testing by computer, Journal of Science Education, 2002, (3), 41-43
  11. J. Korolija, S. Stojanović, B. Steljić, LJ. Mandić, Mape hemijskih pojmova kroz didaktičku igru, Nastava i vaspitanje, 5, (2003) 536–548