Географски факултет, Студентски трг 3/III, Београд
Катедра за дидактику и методику наставе

Соба:   560а

E-mail:   sladjana.andjelkovic@gef.bg.ac.rs

Лични подаци

Датум и место рођења: 21. 1. 1965, Врање.

Образовање и усавршавања

1987: Основне студије - Педагошке науке / Универзитет у Скопљу - Филозофски факултет (Скопље, Северна Македонија)

2000: Магистратура - Педагошке науке / Универзитет у Приштини - Филозофски факултет (Приштина)

2007: Докторат - Педагошке науке / Универзитет у Бања Луци - Филозофски факултет (Бања Лука, Република Српска, Босна и Херцеговина)

Кретање у служби

2008-2013: Доцент / Универзитет у Београду - Географски факултет (Београд)

2013-2018: Ванредни професор / Универзитет у Београду - Географски факултет (Београд)

2018: Редовни професор / Универзитет у Београду - Географски факултет (Београд)

Области научног интересовања

Педагогија, дидактика

Остале активности

Аутор акредитованог семинара стручног усавршавања запослених у образовању за 2012/13. годину "Интегрисана амбијентална настава". Координатор пројекта "Сабрани у расејању", у реализацији Омладинског едукативног центра (2007). Инструктор - стручни сарадник за базичне и супервизорске семинаре у пројекту "Активно учење" Министарства просвете Републике Србије, Института за психологију Филозофског факултета у Београду и УНИЦЕФ-а.

Члан Педагошког друштва Србије. Члан Образовног форума.

Ангажман у настави

Бројеви за идентификацију аутора

Изабране референце

Anđelković,S., Stanisavljević Petrović, Z. (2013). Škola i neformalni obrazovni konteksti, Beograd: Univerzitet u Beogradu, Geografski fakultet, (str. 278).

Anđelković, S., Stanisavljević Petrović, Z. (2013). Učenje i poučavanje van učionice – Ambijentalna nastava, Nastava i vaspitanje, LXII, br.1, (39-52).

Аnđelković, S. Stanisavljević Petrović, Z. Bugarski, S. (2012): Srpske osnovne pravoslavne veroispovedne škole u Rumuniji (1919-1948). Zbornik Matice srpske za društvene nauke. God. LXIII, br. 138 str.71-87.

Anđelković, S. i Z. Stanisavljević-Petrović (2011). Značaj prirodnih i društvenih resursa u funkciji integracijskog i ambijentalnog pristupa u inoviranju funkcija škole; Glasnik Srpskog geografskog društva, vol. 91, br. 1, str. 171-193.

Anđelković, S. i Z. Stanisavljević-Petrović (2012). Razvoj ekološke paradigme  -  od škole ka prirodi; Glasnik Srpskog geografskog društva, vol. XCII, br. 3, str. 49-68.

Jovanović, A., Živković, Lj., Miljkovic, O., Andjelković, S., Živkovic, N. (2011). Interdependance of the Predictors of Environmentally Responsible Behavior. The Journal of Environmental Protection and Ecology (JEPE).Vol. 12, No. 4A, 2335-2340.

Anđelković, S., Stanisavljević Petrović, Z. (2013).The school and the environment challenges of the school education; in M. Despotović,  E. Hebib & B. Németh (Eds.): Contemporary issues of education quality. Belgrade: University of Belgrade, Faculty of Philosophy, Institute for Pedagogy and Andragogy Pécs: University of Pécs, Faculty of Adult Education and HRD.

Anđelković, S. (2010). Nastava Jestastvenice u osnovnim školama na Kosovu i Metohiji u drugoj polovini XIX veka; u: D. Maliković (prir.): Kosovo i Metohija u civilizacijskim tokovima – Međunarodni tematski zbornik – knjiga 5. (24-37), Kosovska Mitrovica: Univerzitet u Prištini, Filozofski fakultet.