[dr Biljana I. Tomasevic]

Hemijski fakultet, Studentski trg 12-16, Beograd
Katedra za nastavu hemije

Telefon:   011-3336830

Telefon (lokalni):   830

Kabinet:   458

E-mail:   bsteljic@chem.bg.ac.rs

Lični podaci

Datum i mesto rođenja: 29. 10. 1971, Prijepolje. Udata. Jezici koje koristi: srpski (maternji) i engleski.

Obrazovanje i usavršavanja

1990-1995: Osnovne studije - Hemijske nauke / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)

1999-2002: Magistratura - Hemijske nauke / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)

2015: Doktorat - Hemijske nauke / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)

Kretanje u službi

1996: Stručni saradnik pripravnik / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)

1996-1997: Saradnik u nastavi / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)

1998-2002: Asistent pripravnik / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)

2003-2014: Asistent / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)

2014-2016: Istraživač-saradnik / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)

2016-2021: Docent / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)

2021: Naučni saradnik / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)

2021: Docent / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)

Oblasti naučnog interesovanja

Nastava hemije.

Ostale aktivnosti

Član Srpskog hemijskog društva od 1996.

Član Komisije za upis na osnovne i integrisane studije od 9. 6. 2016. do 13. 6. 2019.

Član Komisije za samovrednovanje od 9. 11. 2017. do 8. 10. 2020.

Član Komisije za priznavanje ispita od 18. 1. 2018. do 14. 1. 2021.

Član Komisije za upis na osnovne i integrisane studije od 13. 6. 2019. do 12. 5. 2022.

Član Tima za izradu akcionog plana za uključivanje mature u procedure upisa studenata od 10. 12. 2020.

Član Komisije za priznavanje ispita od 14. 1. 2021.

Član Komisije za upis na osnovne i integrisane studije od 12. 5. 2022.

Angažman u nastavi

Učešće u naučnoistraživačkim projektima

Završeni projekti:

  • 2011: Teorija i praksa nauke u društvu: multidisciplinarne, obrazovne i međugeneracijske perspektive – 179048
    vrsta projekta:   domaći fundamentalni
    projekat finansira:   Ministarstvo za nauku i tehnološki razvoj Republike Srbije (Beograd)

Brojevi za identifikaciju autora

Izabrane reference

Izabrani radovi / Selected papers:

  1. B. Tomasevic, D. Trivic (2014). Creativity in teaching chemistry: how much support does the curriculum provide? Chemistry Education Research and Practice, 15, 2, 239-252.
  2. B. Tomasevic, D. Trivic (2014). Chemistry Curricular Knowledge of Secondary School Teachers, Journal of the Serbian Chemical Society, DOI: 10.2298/JSC1401002121T
  3. B. Tomašević, D. Trivić (2013). Stavovi nastavnika o nastavnim programima hemije, Pedagogija, 68, 4, 605-618.
  4. B. Tomaševic, D. Trivic (2012). Planning chemistry lesson and indicators of learning process of chemistry, Journal of Science Education, 13, 1, 32-34.
  5. B. Tomašević, D. Trivić, S. Bojović (2009). Kurikulum kao podrška istraživačkom pristupu u učenju hemije, Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, 41, 2, 477- 495.
  6. S. Bojović, D. Trivić, B. Tomašević, Razvoj gimnazijskih programa hemije u Srbiji u 19. i 20. veku, Nastava i vaspitanje, 4 (2008), 552-566
  7. B. Tomašević, D. Trivić, S. Bojović, Ciljevi obrazovanja u oblasti prirodnih nauka i hemije u srednjoj školi - I deo, Pedagogija, LXII 4 (2007) 644-656
  8. B. Tomašević, D. Trivić, S. Bojović, Ciljevi obrazovanja u oblasti prirodnih nauka i hemije u srednjoj školi – II deo, Pedagogija, LXIII 2 (2008) 261-273
  9. LJ. Mandić, J. Korolija, B. Steljić, O čemu treba voditi računa pri sastavljanju zadataka alternativnog i višestrukog izbora za proveru znanja iz hemije, Nastava i vaspitanje, 2000, 49(4), 597-605
  10. Lj. Mandic, J. Korolija, B. Steljic, D. Danilovic, V. Krsmanovic, "Secret concept" - The problem for knowledge testing by computer, Journal of Science Education, 2002, (3), 41-43
  11. J. Korolija, S. Stojanović, B. Steljić, LJ. Mandić, Mape hemijskih pojmova kroz didaktičku igru, Nastava i vaspitanje, 5, (2003) 536–548