[dr Katarina B. Putica]

Inovacioni centar, Studentski trg 12-16, Beograd
Katedra za nastavu hemije

Telefon:   011-3336698

Telefon (lokalni):   698

Kabinet:   515

E-mail:   puticakatarina@gmail.com

Lični podaci

Rođena u Šapcu 1984. godine. Govori engleski, italijanski i francuski jezik.

Obrazovanje i usavršavanja

2003-2007: Osnovne studije - Hemijske nauke / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)

2010-2011: Master akademske studije - Hemijske nauke / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)

2011-2017: Doktorat - Hemijske nauke / Univerzitet u Beogradu - Hemijski fakultet (Beograd)

Kretanje u službi

2011-2014: Istraživač-pripravnik / Inovacioni centar Hemijskog fakulteta u Beogradu, d.o.o.

2015: Istraživač-saradnik / Inovacioni centar Hemijskog fakulteta u Beogradu, d.o.o.

2019: Naučni saradnik / Inovacioni centar Hemijskog fakulteta u Beogradu, d.o.o.

Oblasti naučnog interesovanja

Nastava hemije-podsticanje razvoja učeničke naučne pismenosti kroz primenu inovativnih pristupa nastavi hemije, kao i razvoj novih dijagnostičkih instrumenata za proveru učeničkog konceptualnog razumevanja gradiva hemije i detekciju miskoncepcija

Nagrade i priznanja

2008: Đorđe Stefanović
Nagrada za najboljeg studenta generacije na katedri za Biohemiju

Ostale aktivnosti

Član Srpskog hemijskog društva od 2008. - Nastavna sekcija.

Učešće u naučnoistraživačkim projektima

Završeni projekti:

  • 2011: Teorija i praksa nauke u društvu: multidisciplinarne, obrazovne i međugeneracijske perspektive – 179048
    vrsta projekta:   domaći fundamentalni
    projekat finansira:   Ministarstvo za nauku i tehnološki razvoj Republike Srbije (Beograd)

Brojevi za identifikaciju autora

Izabrane reference

Putica, K. B. (2022). Development and Validation of a Four-Tier Test for the Assessment of Secondary School Students’ Conceptual Understanding of Amino Acids, Proteins, and Enzymes. Research in Science Education, https://doi.org/10.1007/s11165-022-10075-5

 

Putica. K. (2022). Development of conceptual understanding of physical and chemical changes at the macroscopic, submicroscopic and symbolic level: a cross-age study. Croatian Journal of Education, 24(1), 161-188. https://doi.org/10.15516/cje.v24i1.4115

 

Putica, K. B. & Ralević, L. R. (2022). Unapređivanje hemijske pismenosti učenika osnovnih škola kroz kontekstualni pristup obradi nastavne jedinice Alkani. Inovacije u nastavi, 35(1), 91-100. https://doi.org/10.5937/inovacije2201091P

 

Katarina Putica, Dragica D. Trivic, Cognitive apprenticeship as a vehicle for enhancing the understanding and functionalization of organic chemistry knowledge, Chemistry Education Research and Practice, 17 (2016), 172-196.

 

Katarina B. Putica, Dragica D. Trivić, Improving high-school students’ conceptual understanding and functionalization of knowledge about digestion through the application of the interdisciplinary teaching approach, Journal of Baltic Science Education, 16 (2017), 123-139.