Студијски програм: Настава хемије | ||||
Врста и ниво студија: интегрисане основне и мастер академске студије | ||||
Назив предмета: Информационо-комуникационе технологије | Шифра: 661P1 | |||
Наставник: др Биљана И. Томашевић | ||||
Статус предмета: изборни | ||||
Број ЕСПБ: 7 | ||||
Услов: Нема услова. | ||||
Циљ предмета: Циљ предмета је да се студенти оспособе да примене информационо-комуникационе технологије за реализовање наставе хемије. |
||||
Исход предмета: Студенти ће бити оспособљени да:
|
||||
Садржај предмета: Теоријска настава – Предавања Информационо-комуникационе технологије (ИКТ) - значај и примена у образовању, стицању и развоју ученичких дигиталних компетенција, компетенција за професију наставника и компетенција за целоживотно учење. Интернет ресурси као подршка сталном стручном усавршавању наставника хемије, стручна и научна релевантна периодика. Различити начини примене образовних технологија у настави хемије (CAI, CAL, CBT, е- learning, LMS). Примена теорија учења у припреми материјала за учење подржано информационо-комуникационим технологијама. Примена програмских пакета за реализацију различитих облика и метода наставе/учења. Прикупљање и обрада резултата формативне и сумативне провере знања, ставова и мишљења ученика у акционим истраживањима применом ИКТ. Мултимедијални приступ за реализацију проблемског учења и учења путем открића. – Теоријске вежбе
|
||||
Литература:
Помоћна литература
|
||||
Број часова активне наставе (недељно): | Предавања: 1 | Теоријске вежбе: 5 | ДОН (лаб. вежбе): 0 | Студ. истраж. рад: 0 |
Методе извођења наставе: Предавања и теоријске вежбе, семинарски радови. |
||||
Оцена знања (укупно 100 поена) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Предавања: | 10 | Практични испит: | 40 | |
Теоријске вежбе: | 20 | |||
Семинарски радови: | 30 |